OBCHODNÍ SPECIALISTA/KA PRO STÁVAJÍCÍ I NOVÉ KLIENTY
VŠE PRO TISK s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici OBCHODNÍ SPECIALISTA/KA PRO STÁVAJÍCÍ I NOVÉ KLIENTY. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 26 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je VŠE PRO TISK s.r.o., okres Písek. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.9.2023. Další informace Vám poskytne Eva Římanová, , tel.: , e-mail: volnamista@vseprotisk.cz.
Zaměstnavatel:
VŠE PRO TISK s.r.o.
Místo výkonu práce:
Písek
Platové ohodnocení:
26 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Vhodné i pro OZZ a OZP.
Mátě obchodního ducha a nevadí Vám komunikovat s lidmi?
Máte rád/a výzvy a technika Ti není cizí?
Chcete mít zákazníky, kterým budete doporučovat a prodávat kvalitní výrobky a služby, pomáhat jim vybírat pro ně vhodné řešení a uzavírat s nimi i smlouvy? Chcete mít zákazníky, se kterými budete budovat pevné vztahy? Pak hledáme právě Vás.
Hledáme do týmu posilu, která má obchodního ducha a která nám pomůže zajistit, aby vše fungovalo.
Co bude Vaší pracovní náplní?
- budete zjišťovat požadavky zákazníků, prezentovat řešení, podepisovat smlouvy a mít odpovědnost za celou realizaci zakázky s aktivními zákazníky
- budete mít přehled o aktuálních trendech na trhu v oblasti tiskáren a kopírek
- budete udržovat dobrý vztah s klienty a příležitostně budete vyhledávat i nové obchodní příležitosti
- čeká Vás i lehká administrativa (mailová komunikace se zákazníkem) a práce s naším informačním systémem (správa objednávek, zaznamenávání komunikace se zákazníky)
- budete spolupracovat s ostatními kolegy z týmu a komunikovat i s našimi dodavateli
Jste ten pravý/ta pravá, jestli:
- vyřešíte problém po telefonu i po emailu, není Vámi cizí práce s počítačem
- máte obchodního ducha, baví Vás komunikace a nvíc chcete zákazníkům pomáhat, radit jim a pečovat o ně
- jste zodpovědný/á, spolehlivý/á a samostatný/á
- vždycky přemýšlíte, jak udělat každý úkol co nejlépe, umíte pracovat s počítačem a rychle se učíte novým věcem
- výhodou je praxe v prodeji
- a pokud máš opravdu chuť a drive, víc nepotřebujete
Těšit se u nás můžeš na:
- stabilní práci v rychle rostoucí české firmě s více než 20letou historií
- skvělou partu kolegů a přátelskou atmosféru mezi zákazníky i dodavateli
- zajímavé finanční ohodnocení a bohatý balíček benefitů a výhod
- pracovní dobu PO - PÁ v rozpětí 8 - 16:30 hod
- zaměstnanecké slevy na IT sortiment
- plně vybavenou kancelář a fajn tým lidí
Benefity
- Mobil s neomezeným voláním pro soukromé potřeby
- Příspěvek na stravování
- Možnost zálohy ze mzdy
- Slevy na IT sortiment
- Práci v čistém, přátelském prostředí, kde si můžeš dát kávu, čaj a lehký snack
- Možnost čerpání sick-days
ZAUJALI JSME VÁS? NEVÁHEJTE a OZVĚTE SE NÁM! Pošlete nám na sebe kontakt mailem na volnamista@vseprotisk.cz a připojte o sobě i pár řádků a přiložte i životopis. Už teď se na moc těšíme, že náš tým doplníte právě |Vy.
První kontakt
Kontaktní osoba: Eva Římanová
E-mail: volnamista@vseprotisk.cz
Referenční číslo ÚP:
28001680738
Poslední aktualizace:
23. 8. 2023