ŘEDITELKA/ŘEDITEL ZÁKLADNÍ ŠKOLY EDVARDA BENEŠE A MATEŘSKÉ ŠKOLY PÍSEK, MÍROVÉ NÁM. 1466
Město Písek nabízí volné pracovní místo na pozici ŘEDITELKA/ŘEDITEL ZÁKLADNÍ ŠKOLY EDVARDA BENEŠE A MATEŘSKÉ ŠKOLY PÍSEK, MÍROVÉ NÁM. 1466. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 33 600 do 46 260 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Základní škola Edvarda Beneše a Mateřská škola Písek, Mírové nám. 1466, okres Písek. Nástup možný od 1.8.2023. Další informace Vám poskytne Ing. Petra Čudlá, , tel.: 382 330 853, e-mail: .
Zaměstnavatel:
Město Písek
Místo výkonu práce:
Písek
Platové ohodnocení:
33 600 – 46 260 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Od 1.8.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
V souladu s § 166 odst. 2 a 3 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním,
vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů,
s vyhláškou MŠMT č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních
komisích OZNAMUJE VYHLÁŠENÍ KONKURSNÍHO ŘÍZENÍ na vedoucí pracovní místo ředitele/ředitelky.
Škola, datum nástupu:
- Základní škola Edvarda Beneše a Mateřská škola Písek, Mírové nám. 1466.
- IČ 70943125.
Předpokládaný nástup na vedoucí pracovní místo je 01.08.2023.
Jmenování na vedoucí pracovní místo na dobu neurčitou se zkušební dobou na 6 měsíců.
Požadavky pro výkon daného pracovního místa:
- splnění předpokladů stanovených zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických
pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon
o pedagogických pracovnících); získání odborné kvalifikace pro přímou pedagogickou činnost dle zákona o pedagogických pracovnících; délka praxe ke dni podání přihlášky 4 roky, dle zákona o pedagogických pracovnících; znalost problematiky školských právních a ekonomických předpisů; organizační a řídící schopnosti; znalost práce na PC; občanská a morální bezúhonnost; dobrý zdravotní stav.
Podání přihlášky:
Přihlášku, včetně příloh, zasílejte nejpozději do 28.04.2023 na adresu: Městský úřad Písek,
odbor školství a kultury, Velké náměstí 114/3, 397 19 PÍSEK. Obálku označit nápisem:
KONKURS E. B. – NEOTVÍRAT. Rozhodující je datum odeslání na poštovním razítku nebo
datum osobního předání přihlášky v zalepené a označené obálce na podatelně Městského
úřadu Písek.
V případě dotazů se obracejte na tel. 382 330 853. Podáním přihlášky dává uchazeč souhlas
se zpracováním svých osobních údajů za účelem provedení tohoto konkursního řízení.
Náležitosti přihlášky:
Jméno a příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, popř. adresa pro
doručování, název školy, na kterou se uchazeč hlásí, datum a vlastnoruční podpis, vhodné
je uvést telefon, případně e-mail.
stránka 2 (celkem 2)
Přílohy přihlášky:
1. strukturovaný životopis vlastnoručně podepsaný, s údaji o dosavadních zaměstnáních, o
odborných znalostech a dovednostech,
2. výpis z rejstříků trestů – ne starší než 3 měsíce ke dni podání přihlášky (originál nebo
ověřená kopie),
3. úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání osvědčujícím kvalifikační
předpoklady pro výkon pracovního místa ředitele školy v souladu se zákonem o
pedagogických pracovnících (diplom + vysvědčení o státní závěrečné zkoušce nebo
diplom + dodatek k diplomu, popř. doklad o doplňkovém pedagogickém studiu), případně
doklad o absolvovaném kvalifikačním studiu pro ředitele škol a školských zařízení;
nepožaduje se doložení certifikátů z kursů a školení,
4. průkazný doklad o celkovém průběhu zaměstnání rozhodném pro pracovní místo
ředitele, v souladu s § 5 odst. 1 zákona o pedagogických pracovnících, potvrzený
posledním zaměstnavatelem, popř. zaměstnavatelem, u kterého příslušnou práci
vykonával nebo předloží úředně ověřenou pracovní smlouvu,
5. lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu činnosti ředitele/ředitelky školy
(výslovně bude uvedeno „k výkonu činnosti ředitele/ředitelky školy“), ne starší než 3
měsíce ke dni podání přihlášky (originál, příp. úředně ověřená kopie),
6. čestné prohlášení o plné svéprávnosti
7. doklad o vykonání zkoušky z českého jazyka v případě, že uchazeč získal příslušnou
odbornou kvalifikaci pro přímou pedagogickou činnost v jiném vyučovacím jazyce než
českém
8. koncepce rozvoje školy – max. 2 strany A4, vlastnoručně podepsaná,
9. souhlas s evidencí osobních údajů a žádost o vrácení poskytnutých dokladů.
Uchazeči mohou být hodnoceni i na základě jiného nástroje personálního výběru, než je
řízený rozhovor podle § 5 odst. 1 vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení
a konkursních komisí ve znění pozdějších předpisů (tzv. doplňkové hodnocení).
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Petra Čudlá
Telefon: 382 330 853
Referenční číslo ÚP:
27082260709
Poslední aktualizace:
13.3.2023