Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Písek / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - FAKTURANT/KA

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - FAKTURANT/KA

VŠE PRO TISK s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - FAKTURANT/KA. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 24 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je VŠE PRO TISK s.r.o., okres Písek. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.12.2021. Další informace Vám poskytne Eva Římanová.

Zaměstnavatel: VŠE PRO TISK s.r.o.
Místo výkonu práce: Písek
Platové ohodnocení: 24 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.12.2021 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Do týmu hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici "Administrativní pracovnice/pracovník fakturace".

Jsme česká firma s 20ti letou tradicí, pronajímáme kancelářské tiskárny a provozujeme vlastní e-shop s kancelářskou technikou www.vseprotisk.cz.
Náš informační systém je sice "chytrý", ale všechno neumí.
Proto přivítáme pečlivou kolegyni/pečlivého kolegu, která/který nenechává věci rozpracované. Člověka, který je milý a asertivní, baví ho komunikovat a zapadne do týmu.

Co je náplní práce?
- zpracování a kontrola dokladů v informačním sytému
- kontrola objednávek a nedodaného zboží
- komunikace s dodavateli a zákazníky
… a dohlížení, aby se to nikde nezadrhlo.

Co je podmínkou?
- ukončená min. střední škola (angličtina výhodou)
- znalost práce s PC (MS Office, informační systém)
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
- předchozí praxe na podobné pozici
- dobré komunikační schopnosti
- zkušenost s prací v informačním systému je výhodou

Co nabízíme?
- zázemí silné a úspěšné české společnosti
- práci v moderním a příjemném prostředí nových kanceláří kousek od centra
- podporu našich skvělých kolegů
- odpovídající platové ohodnocení (a k tomu benefity jako mobilní telefon s neomezeným voláním, sickdays,
stravenky a další)
- pravidelnou pracovní dobu po-pá 7 - 15.30 a 8:00 - 16:30 (střídavě)
- neomezený hrnek kávy z našich kávovarů

Pracovní místo je vhodné i pro osoby ZZ nebo s OZP či TZP.

Jak to u nás probíhá?
Pošlete nám životopis na volnamista@vseprotisk.cz. Do dalšího pracovního dne se Vám ozveme e-mailem či
telefonicky a domluvíme se s Vámi na dalším postupu.

První kontakt

Kontaktní osoba: Eva Římanová
E-mail: volnamista@vseprotisk.cz

Referenční číslo ÚP: 23588080731
Poslední aktualizace: 15.11.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 29.11.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů